logo

Třídní tabule - 1. třída

17.09.2021 10:51 - Mgr. Iveta Šteiglová
Učivo pro chybějící žáky
Český jazyk
Písmenkář s. 10
Prohlížení obrázků, povídání o úklidu hraček, trávení volného času.
Pojmenování obrázků slovy – dokreslit pod obrázky kolečka – dle počtu slabik.
Každý obrázek – pojmenovat a říci po písmenkách – př. kytky: k-y-t-k-y. Poté si zkusit říci druhou hlásku ve slově.
Procvičovat pojem sloupec, řádek. Vyber obrázek, který je v 1. řádku, druhém sloupci atd.
Najít obrázky, které mají něco společného.

2. polovina stránky
Pojmenuj hračky, rozděl slova na slabiky a do rámečku pod obrázek vyznačit počet slabik puntíky.
Do police nakreslit svou oblíbenou hračku.
Tvoření vět k obrázkům.

Písanka s. 10.

Matematika
Předměty (kostky, pastelky rozdělovat na dvě hromádky, aby bylo všude stejně).
Nakreslit a vystřihnout medvědům věci ve třech velikostech (např. misky pro medvídka, mámu a tátu).
Učebnice s. 8 dle pokynů.
Dávat dětem otázky typu: Kde na obrázku jsou konzervy, pytle? Vpravo, vlevo, dole, uprostřed…
Povídání o nepořádku v parku, jak bychom se měli chovat, kdo z dětí někdy uklízel park, budovat zájem o ochranu životního prostředí.
16.09.2021 10:47 - Mgr. Iveta Šteiglová
Učivo pro Štěpánku, Claudii, Ondru, Milana a Nikolase

Český jazyk
Písmenkář s. 9. dle pokynů.
Rozdělování všech obrázků na slabiky. Porovnávání obrázků co je nízké, vysoké, široké, úzké, krátké dlouhé.

Označ: vysoký dům, široká vrata, hubené tělo, malý míč, krátkou pastelku.

Otázky: V kterém domě bydlí více lidí? V kterém domě bys raději bydlel - a Ty? Kterými vraty by projelo auto? Který chlapec jí zdravě? Kterou tužkou se lépe píše? Na co využijeme míč?

Písanka s. 9.

Matematika

Kreslili jsme zdobení - libovolné postýlky na papír.

Uč. s. 7.

Prvouka s. 4 dopracovat a s.5 dlepokynů.
15.09.2021 10:07 - Mgr. Iveta Šteiglová
Učivo pro Štěpánku, Nikolase, Ondru a Claudii

Český jazyk
Říkat co nejvíce slov za sebou, které mají 1 slabiku.

Písmenkář s. 8

Práce s obrázkem: Obrázek je velké okno dětského pokoje. Chlapec, který je doma, se smutně dívá z okna do parku. Proč je smutný? Proč nemůže být s dětmi v parku? Je nemocný, nemá ještě úkoly atd...Proč listí opadává? Kdy začíná školní rok? Který den je dnes? Který měsíc? Proč je u hřiště síť? Jak bezpečně přejdeme po silnici? Co děti venku dělají? Co leží okolo odpadkového koše? Kolik je na obrázku dívek? Kolik Chlapců? Koho je více? Další tvoření vět.

Rozdělovat slova na slabiky.

Druhá polovina stránky
Označování obrázků slovy, dělení slov na slabiky, vytleskávání, vyhledávání obrázků podle diktátu. Procvičování pojmů sloupec, řádek.

Písanka s. 7.

Matematika - pohádka O třech medvědech, učebnice s. 6 dle zadání.
Investice do rozvoje vzdělávání. evropský sociální fond v ČR Evropská unie MŠMT OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Prohlášení o přístupnosti
© 2006 Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, příspěvková organizace, okres Litoměřice.