aktuality
Zápis do 1. třídy
17. 4 2024 (13-17 hodin) a 24. 4. 2024 (13-16 hodin)

ELEKTRONICKÝ PŘEDZÁPIS ZDE
https://zsmsploskovice.edupage.org/register/?what=settings
19.03.2024
Den recyklace na UJEP Ústí nad Labem
8. a 9. třída se jede vzdělávat v ekologii
11.03.2024
Rozpočet na rok 2024
Schválený rozpočet na rok 2024
05.01.2024
JEZERO MOST
Exkurze na jezero Most
19.09.2023
Facebook
Nově nás můžete sledovat i na facebooku.
15.05.2023
Učíme Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Naše škola byla vybrána do projektu manželů Kellnerových Pomáháme školám k úspěchu
16.09.2021
STŘEDISKO VOLNÉHO ČASU
Využijte naši nabídku volnočasových a mimoškolních aktivit - pro děti i dospělé
13.09.2018
Zařadili jsme do výuky METODU FIE
- metoda, která rozvíjí a posiluje schopnost učit se
07.09.2018
Internetové stránky jsou na světě
jásejte :-D
17.08.2006
logo

Aktuality

Přijatí žáci
15.05.2017 Mgr. Bc. Miroslava Melicharová   Tisk

Výsledky zápisu do základní školy

Vážení rodiče,
zde najdete seznam žáků přijatých do 1. ročníku naší základní školy pro školní rok 2017/2018. Žáci jsou označeni registračními čísly, která jste obdrželi u zápisu. V souladu s § 183 školského zákona (561/2004 Sb.) se považuje rozhodnutí o přijetí ke vzdělávání tímto způsobem za oznámené.
01/2017
02/2017
03/2017
04/2017
05/2017
06/2017
07/2017
08/2017
09/2017
10/2017
11/2017
12/2017
14/2017

Do budoucího 1. ročníku můžeme přijmout i další zájemce.
Nabízíme individuální přístup k dětem nadaným i slabším, kvalitní výuku kvalifikovaných pedagogů s empatickým přístupem, anglický jazyk od 1. ročníku, možnost vyniknout ve školních soutěžích (děti mají v menším počtu žáků ve třídě více možností účastnit se veškerých akcí a soutěží), zájmové kroužky zdarma (hudební, pohybové, jazykové, výtvarné), péči o dojíždějící děti (odvádění na zastávku).

Co nabízíme - podrobněji:

• kvalitní výuku v malých třídních kolektivech

• šikovné učitele, kteří mají rádi svou práci i Vaše děti. Naši vyučující jsou plně kvalifikovaní ve svých předmětech i ve specializovaných činnostech (IT, metodika prevence, výchovný poradce apod.)

• zajištění doprovodu dětí na autobusovou zastávku (ráno i odpoledne); kontrolu, zda dítě nastoupilo do správného autobusu

• individuální přístup ke každému žákovi, používání metod práce, které děti aktivizují; aktivní zapojení všech žáků do výuky

• podpora technických dovedností ve výuce i mimo ni (účast v technických hrách, kroužek zábavné fyziky – již pro malé děti), nově vybavená školní dílna

• výuka angličtiny od 1. ročníku

• dobré vztahy mezi žáky, rodiči a učiteli – rodičovské schůzky ve formátu rodič-žák-učitel, pořádání řady společných akcí, přátelská komunikace

• postaráme se o děti i v odpoledních hodinách – školní družinu mohou navštěvovat žáci celého 1. stupně, ale i zájemci starší (např. v době čekání na autobus)

• větší možnost účastnit se olympiád a soutěží vědomostních i sportovních (při menším počtu žáků ve škole má šanci se na soutěž dostat více zájemců)

• dlouhodobě rozpracované projekty- školní hymna, školní chodba jako veřejný prostor

• podpora informační gramotnosti - mobilní učebna iPadů, počítačová učebna, interaktivní tabule na 1. i 2. stupni, v každé třídě datový projektor

• zájmové kroužky různých oborů – hudební, sportovní, jazykové, pohybové, výtvarné, řemeslné ad.

• tradiční akce pro děti i rodiče – keramika pro celou rodinu, společné výlety, setkávání na školní zahradě, Den matek, Den dětí, slavnostní rozloučení s deváťáky na zámku Ploskovice, aj.

• výuka prostřednictvím školních projektů (cca 3 za rok), exkurze, akce vhodně doplňující výuku, výjezdy do divadel, galerií, knihoven

• podpora čtenářské gramotnosti – nově vybavená školní knihovna; školní knihobudka, kde mají žáci možnost si kdykoli půjčit knihu a číst si třeba o přestávce

• společná práce všech na školním časopisu - podpora tvořivosti každého žáka

• Rada žáků – školní parlament - možnost žáků vyjadřovat se k dění ve škole a aktivně k němu přispívat (v tomto školním roce si např. sami žáci požádali o zavedení nepovinného předmětu Matematika plus)

• školní zahrada jako prostor k výuce i odpočinku – v minulých letech se nám podařilo vybudovat na zahradě příjemné prostředí zejména pro rozvíjení pracovních kompetencí žáků, ale i pro výuku přírodopisu

• podpora vlastních aktivit žáků – žáci sami navrhují a organizují akce pro mladší spolužáky (mikuláš, karneval apod.)

• KLIDNÉ A PŘÍJEMNÉ PROSTŘEDÍ – škola v zámeckém parku

Investice do rozvoje vzdělávání. evropský sociální fond v ČR Evropská unie MŠMT OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Prohlášení o přístupnosti
© 2006 Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, příspěvková organizace, okres Litoměřice.